W trzech prostych zdaniach:

  • Szybkość realizacji zlecenia.
  • Kontakt z klientem oraz bierzące śledzenie postępu prac.
  • Najlepsza jakość finalnego materiału.

Wiemy, że rozwój filmów 3D jest uzależniony od produkcji wysokiej jakości filmów 3D, przez popularność cyfrowego kina oraz udziału technologi 3D wśród odbiorców.

 

Dwa punkty krytyczne dla 3D, zostały już rozstrzygnięte: standaryzacja i komercyjny sukces dużych projektów, takich jak Avatar. Standaryzacja uczyniła ważny krok naprzód poprzez definicję 3D w standardzie BluRay i postęp w specyfikacji HDMI 1.4a.

Dla rynku, Avatar to rekordowy sukces który stworzył masowy popyt na filmy 3D oraz wywołał efekt domina jeśli chodzi o popularność 3D.

Popularność filmów 3D

 

Widać skok popularności filmów w latach 1952-55 oraz powolny wzrost w ostatnich latach..

 

 

 

 

 

Wzrost popularności odbioru w technologi 3D

Wzrost popularności odbioru w technologi 3D - USA Wzrost popularności odbioru w technologi 3D - Europa

Rozwój telewizji 3D zależy głównie od dostępności wysokiej jakości treści 3D oraz ilości posiadanych telewizorów 3D przez konsumentów. Jak widać wartość ta stale rośnie.

 

 

Czy jest dostępna wystarczająca ilość treści 3D?

Bez wątpienia największym wyzwaniem dla telewizji 3D jest brak treści, a to może utrzymywać się przez kilka lat.

Czy telewizja przekształci się w formę interaktywną pokazywania materiałów 3D na żądanie, czy jednak powstanie wystarczająco wiele materiałów 3D by utrzymać kanały telewizyjne (jak obecnie w tradycyjnych kanałach liniowych) - dylemat ten pozostaje nierozwiązany.

W najbliższej przyszłości dostępność treści 3D nie jest wystarczająca na wsparcie wyświetlania programów telewizyjnych przez 24/7. Potrzebne jest około 3.000 godzin programów lub 500 filmów do dedykowanego kanału 3D, a obecnie jest dostępnych około 200 godzin materiałów i 30 filmów.

 

Zapotrzebowanie na materiały 3D

Zapotrzebowanie na materiały 3D